پیشرفت ۷۷ درصدی روکش آسفالت محور فیروز آباد-جم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از پیشرفت ۷۷ درصدی عملیات اجرایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت ۲۷ کیلومتر از محور فیروزآباد- جم خبر داد.

علیرضا راستیار گفت: این پروژه که از ابتدای بهمن ماه آغاز شده، هم اکنون با بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ادامه کار است و در زمان مشخص شده یعنی همان ۱۵ اسفندماه که وعده داده ایم به اتمام می‌رسد و از ۱۶ اسفندماه نیز در این محور شریانی، ترافیک برقرار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: به دلیل خرابی‌های زیاد رویه راه در این محور شریانی، که ناشی از شرایط جغرافیایی خاص از یک سو و تردد بالا از سوی دیگر بوده است، پروژه تثبیت، لکه گیری و روکش آسفالت با هدف اصلاح رویه راه، ارتقا ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده‌ای با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان آغاز شد.

راستیار گفت: اهمیت این پروژه به دلیل شریانی و ترانزیتی بودن محور فیروزآباد- جم و اتصال قطب انرژی (عسلویه) به مرکز کشور می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در بخش دیگری گفت: با اتمام این پروژه و برقراری مجدد ترافیک در این محور، شاهد افزایش سطح سرویس به کاربران جاده‌ای و ارتقاء ایمنی تردد خواهیم بود.

شایان ذکر است، محور جم – فیروزآباد و بالعکس از تاریخ ۱ بهمن ۱۴۰۱ تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات اجرایی تثبیت، لکه گیری و روکش آسفالت، مسدود است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار