برگزاری کارگاه میراث فرهنگی فیلم یه حبه قند

کارگاه انتقال تجربه فیلم سینمایی یه حبه قند با حضور رضا میرکریمی کارگردان سینما و تلویزیون و جمعی از هنرمندان استان یزد برگزار شد.

به منظور برپایی نخستین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به میزبانی استان یزد کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه با حضور بزرگان هنر و هنرمندان مطرح کشوری برگزار شد.

کارگاه میراث‌فرهنگی یک فیلم با محوریت انتقال تجربه فیلم سینمایی "یه حبه قند" با حضور کارگردان فیلم جناب آقای رضا میر کریمی امروز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶.۲۰ تا ۱۸.۲۰ برگزار شد.

هم‌زمان با روز‌های پایانی نخستین جشنواره ملی تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی کارگاه‌های آموزشی متعددی در طی روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه‌های آموزشی تخصصی می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس yazdcity.ir/yazdjahanifilm مراجعه کنند.

رضا میر کریمی، فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده سینما؛ دانش‌آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه تهران، مدیرعامل اسبق خانه سینما، عضو گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر، دبیر چندین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر و صاحب ده‌ها جایزه ملی و بین‌المللی است که در اولین کارگاه انتقال تجربه فیلم را در یزد حضور یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.