اعزام ۲۹ دستگاه ماشین آلات از خوزستان به کوهرنگ برای برف روبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ۲۹ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری برای برف روبی به کوهرنگ اعزام شد.

محمد جولانژاد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: با توجه به حجم بالای بارش برف در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، برای تسهیل در خدمات‌رسانی به مردم ۴ دستگاه بلدوزر، ۴ دستگاه لودر، ۲ دستگاه گریدر، ۵ دستگاه تریلر کمرشکن، یک دستگاه برف روب، ۶ دستگاه کمپرسی و ۷ دستگاه خودروی سبک از ۲ محور تازار و دزپارت عازم این شهرستان شد.

او از حضور ۴۰ نیروی راهداری خوزستان در عملیات برف روبی شهرستان کوهرنگ خبر داد و افزود: نیرو‌های راهداری و ماشین آلات استان خوزستان در کنار سایر استان‌ها تا پایان عملیات برف روبی، در استان چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
این مسیر عبور و مرور مردمان شهرهای استانمان اندیمشک و لالی و مسجد سلیمان و گتوند و شوشتر و شهرستانهای غرب استان به کوهرنگ هم میباشد و شرکت نفت مسجد سلیمان و هوانیروز و استان ما که استان معین و همسایه کوهرنگ هستند باید در حد توان کمکهای خود را برای ارسال ماشین آلات و تجهیزات برای بازگشایی راهها و کمک رسانی نشان دهند
آخرین اخبار