نماینده مردم کوهرنگ در مجلس:

ماشین‌آلات برف‌روبی از اهم نیاز‌های منطقه است

نماینده مردم کوهرنگ در مجلس با اشاره به همکاری استان‌های همجوار در اعزام ماشین‌آلات برف‌روبی گفت: بالگرد‌هایی در منطقه، آذوقه رسانی به روستا‌های گرفتار در برف را آغاز کرده‌اند.

قدرت اله حمزه شلمزاری با اشاره به حضور خود در منطقه کوهرنگ جهت سرکشی به مناطق گرفتار در برف گفت: تا کنون مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی تلاش‌های بسیاری برای بازگشایی راه‌های مسدود شده توسط دستگاه‌های راهداری کرده اند.

نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حضور وزیر کشور در منطقه و بازدید از مناطق گرفتار در برف عنوان کرد: هم اکنون که وضعیت هوا مساعد بوده و دستگاه‌ها و ماشین آلات امکان انجام کار دارند، امکانات از استان‌های همجوار در حال ارسال است، اما حجم برف بسیار بالا بوده و در برخی نقاط به دلیل رانش به ۲۰ متر هم می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز میزان خسارت‌ها برآورد نشده است، تأکید کرد: مسئولان دولت باید هرچه سریع‌تر کارشناسانی را جهت برآورد خسارت به منطقه اعزام کنند تا خسارات مردم بعد از این جبران شود.

شلمزاری ادامه داد: میزان بارش برف در این استان بسیار بالا است و از آنجایی که منطقه کوهستانی و برف گیر بوده باید از قبل برای پیشگیری ماشین آلات در منطقه باشد تا مسئولان شهرستانی و بخش‌ها خودشان در اسرع وقت اقدام کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال بختیاری در پایان با اشاره به حضور بالگرد‌هایی جهت آذوقه رسانی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی، سپاه، ارتش و دولت همه پای کار هستند تا هرچه سریع‌تر مردم گرفتار در برف رها شوند. هم اکنون منطقه به لودر و بیل مکانیکی نیاز دارد که از استان‌های همجوار اعزام می‌شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار