افشای ابعاد جدید از رسوایی داوری بارسلونا

پرداختی‌های بارسلونا به انریکز نگریا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، از سال ۲۰۰۱ شروع شده بود و در طی ۱۷ سال در مجموع ۶.۶ میلیون یورو به حساب او واریز شد.

مارکا در گزارشی اعلام کرد در مقطعی از فصل که به خاطر نتایج خوب اخیر تیم، امید و خوشبینی به رختکن بارسلونا و هواداران این تیم برگشته بود، خبری منتشر شد که اوضاع و احوال تیم کاتالان را در آستانه مصاف حساسش با منچستریونایتد در پلی‌آف مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا آشفته کرد؛ خبر حاکی از واریز ۱.۴ میلیون یورو از سوی مدیران سابق بارسلونا در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به حساب ماریا انریکز نگریا، نایب رئیس وقت کمیته داور فوتبال اسپانیا، بود.

در همین رابطه ال موندو شب گذشته فاش ساخت که واریزی به حساب نگریا از سال ۲۰۰۱ و در زمان ریاست خوان گاسپارت شروع شده و تا سال ۲۰۱۸ ادامه داشته و مجموع رقم واریزی نه ۱.۴ میلیون یورو که ۶۶۵۹۴۸۸ یورو بدون احتساب مالیات بوده است.

بر اساس این گزارش، شرکت تحت مالکیت نگریا، در فصل ۰۲-۲۰۰۱ در مجموع ۱۳۵۲۸۸ یورو از بارسلونا دریافت کرده است. در فصل بعد که بازهم رئیس بارسا خوان گاسپارت بود، رقم دریافتی شرکت نگریا، ۱۳۹۵۳۵ یورو شد.

از سال ۲۰۰۳ که خوان لاپورتا رئیس بارسلونا شد، دریافتی بیشتر و بیشتر شد. نگریا در فصل ۰۴-۲۰۰۳ رقم ۱۴۵۷۵۸ یورو دریافت کرد و در فصل ۱۰-۲۰۰۹ که لاپورتا ریاست را به ساندرو راسل واگذار کرد، این دریافتی به ۵۷۳۳۹۸ یورو رسیده بود. این دریافتی‌ها فصل به فصل بیشتر شد تا جایی‌که جوزپ بارتومئو بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸، ۱.۶ میلیون یورو به نگریا پرداخت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار