آغاز اجرای طرح پاکسازی و فضاسازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی

شهردار کرمانشاه از آغاز اجرای طرح پاکسازی و فضاسازی شهر برای استقبال از میهمانان نوروزی طی روز‌های آینده خبر داد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در نشست ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به برنامه‌های شهرداری کرمانشاه برای نوروز پیش رو، گفت : نصب المان‌های نوروزی و نورپردازی در میادین اصلی شهر از جمله اقداماتی است که اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برای این ایام در ورودی‌های شهر و مناطق هشت گانه شهرداری سفره‌های هفت سین نمادین برپا خواهیم کرد.

شهردار کرمانشاه بازسازی سرویس‌های بهداشتی، کاشت نهال و توسعه فضای سبز و پاکیزگی و فضاسازی شهر را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای استقبال از میهمانان نوروزی اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اسکان مسافرین نوروزی هم هرساله با پر شدن ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی، در محل پارک شاهد کمپ‌هایی را برای اقامت میهمانان نوروزی برپا می‌کنیم که امسال نیز این مسئله در دستور کار قرار دارد.

نوروزی از برنامه ریزی برای راه‌اندازی اتوبوس‌های گردشگری در سطح شهر در ایام نوروز خبر داد و گفت: طبق برنامه دو اتوبوس گردشگری به همراه یک راهنمای گردشگری برای این ایام در نظر گرفته شده و با هتل‌ها هم صحبت کرده‌ایم تا مسافرین نوروزی را از این خدمات مطلع کنند.

وی از اجرای طرحی گردشگری در محله فیض آباد با مشارکت میراث فرهنگی خبر داد و گفت: بزودی یک پروژه گردشگری را اجرا خواهیم کرد تا در نوروز مورد بازدید گردشگران قرار گیرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.