تمامی محورهای اصلی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

وزیر راه وشهرسازی گفت: تمامی محورهای اصلی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شده و تنها برخی از محورهای فرعی و روستایی باقی مانده است که تا پایان امروز و فردا بازگشایی می شود.

مهرداد بذرپاش گفت: پیرو دستور رئیس جمهور و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور مبنی بر رسیدگی به وضعیت شهرستان کوهرنگ در راستای بارش برف سنگين رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای همراه وزیر کشور در منطقه حضور پیدا کرده است در حال حاضر در منطقه چهلگرد میزان بارش برف به سه متر رسیده و میزان بارش برف در این مناطق بسیار قابل توجه بوده است.

به گفته وزیر راه وشهرسازی ماشین آلات سازمان راهداری در شهر کوهرنگ برای پاکسازی شهر و جهت کمک به شهرداری اعزام شده و در حال حاضر  شهرها و معابر اصلی کاملا پاکسازی و بازگشایی شده است.

 او می‌گوید: ۳۵۰ دستگاه ماشین آلات، لودر، بلدوزر،کامیون به منطقه کوهرنگ برای بازگشایی محورها اعزام شده حتی برای برخی از همکاران سوانح رخ داده است چراکه در برخی از مناطق فرعی و اصلی ارتفاع برف به ۵تا ۶ متر رسیده است  و ماشین ها در این منطقه دفن شده بود.

وزیرراه وشهرسازی گفت: در حال حاضر در معابر اصلی هیچ انسدادی نداریم و از ۲۵۰ راه روستایی که در چند روز گذشته به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود تنها ۴۰ روستا در اطراف چهلگرد باقی مانده و مابقی راه های روستایی بازگشایی شده است.

او گفت: در محور چهلگرد به مسجد سلیمان تنها در دو گردنه گرفتگی برف داریم که به زودی با همکاری نیروهای راهداری این محورها هم بازگشایی و پاکسازی می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۲۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
منطقه موگویی پس چی ۷ ماه از سال بسته هست؟
Iran (Islamic Republic of)
مصغ
۰۰:۳۹ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱
ماشاالله به راهداری واقعا تلاش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
خدا قوت.
Sweden
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
اخه این خبرها حال گیریه بعدش میگین سد خاله ،چاه خالیه !!!!!!نمیشه این برفها رو ببرین تو سدها بریزین با کامیون یا دانش بنیان یک اختراعی بکنه براش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
خیلی زحمت کشیدید اقای بذرپاش.....
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
چلگرد نه چهلگرد
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
وزیر جاش گرمه. کجا جادها باز شدنه. تو شهر چلگرد ما نمیتونیم بیرون بیایم از خونه. دروغ گویی هم حدی داره. قرار بود با مردم صادق باشیم
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۲۶ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
در استانهای کوهستانی باید شهرستانها کوچکتر و فاصله امکانات و خدمات رسانی ها کاهش یابند و در این استانها همچون استان ما چهارمحال و بختیاری باید راهداریها مجهز به وسایل و امکانات و تجهیزات و ماشین آلات سنگین بیشتری باشند شهرستان کوهرنگ واقع در استان چهارمحال و بختیاری یک شهرستان توریستی و ترانزیتی بین استانهای مرکزی و بنادر جنوبغرب و با روستاهای فراوان و صعب العبور است که وظیفه راهداری در تجهیز خود و مجهز بودنش را چند برابر میکند
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۹:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
شهرستان پهناور کوهرنگ بختیاری یک شهرستان کوهستانی و با روستاهای فراوان و با راههایی نچندان مطلوب است که اگر این راهها بسته بمانند و تجهیزات و امکانات و ماشین آلات سنگین و راهسازی وارد شهرستان نشوند احتمال فاجعه برای این شهرستان راهبردی و سرچشمه رودهای ملی کارون و دز و زاینده رود و دریاچه ها و سدهای ملی وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
40 روستا کمه؟ دروغ سال
آخرین اخبار