اعطای تسهیلات به برگزیدگان نمایشگاه «مادران ارزش‌آفرین»

با هدف توسعه فضای کسب و کار، بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات، به ۲۳ نفر از بانوان کارآفرین برگزیده حاضر در نمایشگاه «مادران ارزش‌آفرین»، اهدا شد.

فاطمه دژبرد مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: هشتمین طرح ملی «مادران ارزش آفرین» با هدف توانمندسازی و اشتغال زایی بانوان از ۱۹ تا ۲۶ بهمن در قالب بازارچه محصولات در حرم مطهر رضوی برگزار شد که بانوان کارآفرین درآن تولیدات خانگی خود مانند صنایع دستی، لباس، خشکبار، لوازم آرایشی-بهداشتی و ... را ارائه دادند.

 او با بیان اینکه در این مدت، محصولات و عملکرد هر غرفه براساس هفت شاخص ازجمله تنوع محصولات، مدیریت منابع، دسترسی به بازار، آموزش، خانواده محوری و ... توسط گروهی خبره ارزیابی شد، افزود: طبق ارزیابی ها، از میان ۱۴۰ بانوی کارآفرین حاضر در این رویداد، بیش از ۲۳ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با تاکید بر اینکه برای افراد برگزیده جوایز و تسهیلات متنوعی درنظر گرفته شده است، ادامه داد: پنج نفر اول به صورت مجزا لوح تقدیر طلایی همراه با ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات، پنج نفر دوم به صورت مجزا لوح تقدیر نقره‌ای همراه با ۷۰ میلیون تومان تسهیلات، پنج نفر سوم به صورت مجزا لوح تقدیر برنزی همراه با ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و هشت نفر دیگر علاوه بر دریافت لوح تقدیر به صورت مجزا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد.

نمایشگاه مادران ارزش آفرین، فرصتی ویژه برای ارائه دستاورد‌های ارزشمند بانوان کارآفرین ایرانی بود که در اختتامیه این رویداد، با حضور مدیر مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از ۲۳ بانوی برگزیده با اهدای لوح و جوایز متبرک، تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.