رییس سازمان ثبت و اسناد:

مساکن قولنامه‌ای خسارت دیده از زلزله خوی حدنگاری می‌شود

رییس سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور گفت: واحد‌های مسکونی قولنامه‌ای خسارت دیده در زلزله خوی برای جلوگیری بروز مشکلات حدنگاری می‌شوند.

رئیس سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور  در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده خوی و بررسی مشکلات ثبتی و حقوقی واحد‌های خسارت دیده در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمامی واحد‌های مسکونی قولنامه‌ای خسارت دیده در زلزله خوی برای جلوگیری بروز مشکلات بعد از آواربرداریز حدنگاری و تصویربرداری زمینی و هوایی می‌شود.

حسن بابایی تاکید کرد: خسارت‌ها به مناطق زلزله زده خوی قابل توجه بوده و امداد رسانی‌ها ادامه دارد.

وی افزود: یکی از شرکت‌های طرف قرارداد سازمان ثبت کشور در منطقه حضور دارد تا از ساختمان‌هایی که مالکیت به صورت قولنامه‌ای است برداشت‌ها و تصویربرداری‌های هوایی و زمینی را انجام دهد تا بعد از آوار بردای‌ها در بین مالکان اختلافی بوجود نیاید.
رئیس سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور افزود: حدود ۴۰ نقشه بردار و کارکنان ثبتی در مناطق زلزله رده حضور دارند تا روند نقشه برداری و‌حدنگاری در کمترین زمان اتفاق بیفتد.

بابایی به مردم توصیه کرد: با توجه به آغاز آوار برداری کمک‌های خود را به صورت نقدی به مناطق زلزله زده ارسال کنند.

وی با تقدیراز امداد رسانی‌ها و خدمات دولتی و مردمی به زلزله زدگان خوی تصریح کرد: برای بازسازی برنامه ریزی‌های خوبی صورت گرفته است، اما باید با توجه به برودت هوا در منطقه این برنامه هرچه سریعتر اجرایی و عملیاتی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.