نماینده مجلس:

۴۰ هزار گروه جهادی در مناطق محروم کشور خدمت‌رسانی می‌کنند

الهیان گفت: حدود ۴۰ هزار گروه جهادی داریم که خیلی از آن‌ها در مسیر خدمت‌رسانی در مناطق محروم، توانمندسازی زنان و ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند.

زهره الهیان نماینده مردم تهران روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش نبوی در شهر آفتاب تهران به خبرنگار ایرنا گفت: ما تشکل‌های مردمی زیادی داریم که به صورت خودجوش و مخلصانه مشغول خدمت رسانی به محرومان هستند.

وی افزود: خیلی از بانوانی که تحت پوشش مجموعه آبشار عاطفه‌ها بودند، اکنون خود کارآفرینی می‌کنند و بعضا تا ۱۰۰ نفر نیروی کار را تحت مدیریت دارند.

به گفته الهیان، بحث اشتغال زایی و توانمندسازی از موضوعاتی است که سایر ابعاد زندگی شخص را تحت شعاع قرار می‌دهد و باعث سلامتی روان شخص می‌شود و از خیلی از مشکلات روزمره جامعه جلوگیری می‌کند.

این نمایند مجلس اظهار داشت: ما در مجلس شورای اسلامی از اینگونه کار‌های جهادی حمایت می‌کنیم و طرحی تحت عنوان فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد ایجاد کردیم که کار ویژه این فراکسیون حمایت از این نهاد‌های جهادی مردمی است.

وی با اشاره به برنامه‌های مجلس و دولت در راستای حل مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: برای اولین بار توسط رئیس جمهور، دستیار مردمی سازی دولت مشخص شده که این موضوع عزم راسخ دولت را برای حل مشکلات نشان می‌دهد.

الهیان خاطرنشان کرد: طی ۴۴ سال انقلاب اسلامی هرجا مشکلی بوده با حضور گسترده مردم آن مشکل حل شده و شایسته مردم این است که خدمات چند برابری برای آن‌ها انجام شود.

برچسب ها: اخبار سیاسی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار