مسئولین با روحیه انقلابی در خدمت رسانی به مردم مصمم‌تر باشند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مسئولان بایستی با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت گذاری به ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند.

سردار محمدی اصل گفت: ملت ایران اراده فولادین داشته و مصداق سوره انا عطیناک الکوثر هستند، همانند شهدا انسان‌های مومن، متدین، مخلص، خداباور، استکبارستیز، دشمن‌شناس و ادامه‌هندگان آرمان و اهداف شهدا و پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با حضور در صدا و سیمای مرکز اردبیل ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، از مسئولان صدا و سیما و همه پرسنل و خبرنگاران استانی به دلیل ایفای نقش مهم در دهه فجر و ۲۲ بهمن امسال و هم چنین اقدامات ارزشمند و تلاش شبانه روزی در راستای تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی قدردانی و تشکر کرد.

سردار محمدی اصل در این بازدید با حضور در معاونت صدا و برنامه ردایویی آخشاملار و همچنین معاونت اخبار و معاونت سیما و حضور در برنامه گئجه لر، ضمن قدردانی از حضور حماسی و دشمن شکن ملت با بصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تصریح کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای والامقام و امام عظیم الشان انقلاب، امامی که ما را از تاریکی‌ها و ظلمت‌ها نجات داد، ایستادگی، استقلال و عزت را برای ما معنا کرد را تداعی می‌کند.

او اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی وحدت آفرین، عزت آفرین و غرور آفرین ۲۲ بهمن نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بر علیه این آب و خاک بود، چرا که استکبار و رژیم غاصب صهیونیست با ایجاد فتنه‌های داخلی و خارجی علیه کشور و با هزینه‌های کلان به طوری که تمام توان خود را گذاشتند تا ملت ایران چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن نگیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در طول ۴۴ سال گذشته بی نظیر و بی بدیل بود و این محقق نمی‌شد جز ایمان عمیق، باور قلبی، بصیرت، ولایتمداری و آگاهی ملت ایران که به دنبا ثابت کردند ما تا پای جان پشت کشور، رهبر خود هستیم و هیچکس نمی‌تواند این اتحاد و یکدلی را از مردم ایران بگیرد.

سردار محمدی اصل با قدردانی از همه دست اندرکاران صدا و سیمای مرکز اردبیل و خبرنگاران و خبرگزاری‌ها و فعالان مجازی استان، گفت: با توجه به رسالت خطیری که رسانه‌ها داشتند تواستند به خوبی اهداف و آرمان‌های انقلاب در جامعه تبیین کنند و این امر بسیار حائز اهمیت است.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان این که صدای توپ و تانک و گلوله دشمن در فضای مجازی به گوش می‌رسد، تصریح کرد: امروز هم جنگ است، فقط صدای توپ و تانک به گوش نمی‌رسد و جنگ دشمن بر علیه ملت از طریق رسانه‌های دروغین با لجن پراکنی، آغاز شده است و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای نقش و مسئولین سنگین تری در مقابله با این هجمه‌ها دارند.

سردار محمدی اصل ادامه داد: خبر و اطلاع رسانی همان جهاد تبیین است و یک مسئله اصلی در کشور است و با نشان دادن واقعیت‌های جامعه و پیشرفت‌های روز افزون و خدمات ارزشمند خادمین ملت امید آفرین باشند.

او تاکید داشت: مسئولین بایستی با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت گذاری به ملت با بصیرت و همیشه در صحنه ایران مصمم‌تر باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار