تئاتر «لوپتو» از اسفند روی صحنه می‌رود

انیمیشن «لوپتو» محصول مشترک سازمان سینمایی سوره و حوزه هنری کودک و نوجوان این بار با اقتباسی نمایشی روی صحنه می‌رود.

انیمیشن سینمایی «لوپتو» تئاتر می‌شودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نیما بیگلریان نویسنده و کارگردان نمایش «لوپتو» از اجرای این اثر در تماشاخانه مهر حوزه هنری خبر داد و گفت: از آنجایی که مخاطب کودک و نوجوان استقبال بی‌نظیری از انیمیشن سینمایی «لوپتو» و شخصیت‌های آن داشته‌اند به پیشنهاد حوزه هنری کودک و نوجوان قصد داریم برای نخستین بار نمایشی با اقتباس از یک انیمیشن سینمایی ایرانی تولید کنیم.

بیگلریان افزود: نمایش «لوپتو» اثری ترکیبی از عروسک‌های این انیمیشن است که با حضور عروسک‌گردان‌های حرفه‌ای و بازیگران شناخته شده‌ای همچون آرزو افشار از اسفند ۱۴۰۱ روی صحنه خواهد رفت.

این هنرمند هنر‌های نمایشی که سال‌هاست در حوزه تئاتر خلاق برای بچه‌ها فعال بوده و موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است، ادامه داد: نمایش «لوپتو» از ۶ اسفند ماه اجرا‌های خود را در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز می‌کند و در نوبت صبح میزبان مدارس خواهد بود و سه روز آخر هفته یعنی چهارشنبه تا جمعه را میزبان خانواده‌ها ایرانی است.

وی با اشاره به ارتباط گسترده‌ای که انیمیشن «لوپتو» با دانش‌آموزان برقرار کرده است، گفت: تئاتر به دلیل رویارویی زنده با مخاطب خود جذابیت‌های خاص و ویژه‌ای دارد به این ترتیب مخاطبانی که پیش از این انیمیشن «لوپتو» را دیده‌اند نسخه تئاتری آن ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و به وجد می‌آیند.

نویسنده و کارگردان نمایش «لوپتو» ادامه داد: حوزه هنری کودک و نوجوان با مدیریت علی جانباز با برنامه‌ریزی‌های دقیق، منظم و مجدانه خود توجه و تمرکز ویژه‌ای به این گروه سنی داشته و در نظر دارند تا شور و نشاط کودکان و نوجوانان در حوزه هنری را بیش از پیش تقویت کنند. یکی از این برنامه‌ها همین هنر‌های نمایشی است که با اجرای «لوپتو» قرار است آغازی نو داشته باشد و ان‌شاءالله ادامه یابد.

بیگلریان در پایان گفت: علاقه‌مندان برای تماشای این اثر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش بلیت تیوال یا تماس با روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان اقدام به تهیه بلیت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.