استاندار گیلان:

شهید «اسماعیل موسی پور» مسیر راه حق را عاشقانه پیمود

استاندار گیلان با صدور پیامی، شهادت «اسماعیل موسی پور» جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی را تسلیت گفت.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در پیامی شهادت جانباز شیمیایی ۷۰ درصد، «اسماعیل موسی پور» یادگار گرانقدر سال‌های دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت استاندار گیلان به این شرح است:

خبر شهادت جانباز سرافراز ۷۰ درصد «اسماعیل موسی پور» یادگار گرانقدر سال‌های دفاع مقدس موجب تأثر فراوان و تألم خاطر این جانب شد.

این جانباز سرافراز و عزیز ۷۰ درصد گیلانی با تأسی از مکتب عاشورا، سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحت جنگ تحمیلی و بیماری را تحمل کرد و مسیر راه حق و ولایت را عاشقانه پیمود و برای رسیدن به قرب الهی به مقام رفیع شهادت نائل آمد؛ الگویی ارزشمند و تمام عیار از تجسم واقعی رشادت و شهادت دلیرمردان سرزمین ایران اسلامی اسلامی است.

بی گمان رشادت‌ها و مجاهدت‌های این یادگار دوران دفاع مقدس در میدان‌های مبارزه و جهاد و پس از آن، در دوران صبر در برابر آلام جنگ و درد ناشی از حمله ناجوانمردانه شیمایی دشمنان، نامی ماندگار و چهره‌ای معنوی از این جانباز سرافراز اسلام در اذهان به یادگار خواهد گذاشت.

این جانب ضمن ابراز همدردی با خانواده مکرم این جانباز گرانقدر، شهادت ایشان را به خانواده معزز، همرزمان وی و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان گیلان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی شفاعت شهدا برای جاماندگان راه عشق و دلدادگی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.