توسعه بیمارستان شهید طباطبایی باغملک

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: طی سه ماه اخیر بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید طباطبایی اضافه شده است.

جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: دستگاه CARM اتاق عمل ارتوپدی، راه اندازی بخش آندسکوپی، سی تی آنژیو، چندین دستگاه دیالیز برای بیمارستان تهیه شد.

او می گوید: متخصص اورتوپد به صورت ثابت در بیمارستان باغملک حضور پیدا می‌کند، تخصیص متخصص اورتوپد به شهرستان نیازمند تهیه تجهیزات مناسب از جمله دستگاه CARM بود که این موارد فراهم شده و متخصص ارتوپد به صورت ثابت در بیمارستان شهید طباطبایی حضور خواهد داشت.

جاودان زاده گفت: یکی دیگر از مطالبات به حق مردم تخصیص چشم پزشک به شهرستان بود که با پیگیری صورت گرفته یک متخصص چشم پزشک به صورت مشترک با شهرستان ایذه به مردم خدمت رسانی خواهد کرد البته به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در هفته دو روز در باغملک باشد.

به گفته او در حال حاضر بیمارستان شهید طباطبایی به جز متخصص گوش، حلق، بینی که پیگیر آن هم هستیم تمامی رشته‌های مورد نیاز یک بیمارستان عمومی را دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: یکی از برنامه‌های ما این بوده که بخش خصوصی را در شهرستان فعال کنیم در حال حاضر متخصصین زنان، اطفال، سونوگرافی و ارولوژی در شهر مطب دارند و امیدواریم بتوانیم مقدمات حضور متخصصین بیشتری را در شهرستان فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.