بازگشایی جاده فارسان به کوهرنگ

فرماندار فارسان با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان گفت: جاده ارتباطی فارسان به باباحیدر به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ باز شد، اما تردد به کندی در آن در جریان است.

سید هادی صالحی گفت: با تلاش نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فارسان و عوامل امدادی، محور ارتباطی فارسان به باباحیدر به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ بازگشایی شده است.

وی تردد در این مسیر را به‌سختی و فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر دانست و افزود: مسافران صبر کنند تا پس از عادی شدن شرایط و اعلام ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری و شهرستان فارسان نسبت به تردد در جاده‌های این شهرستان اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


صالحی تصریح کرد: هم‌اکنون شرایط مناسبی برای سفر به شهرستان فارسان و شهرستان‌های همجوار آن نیست.

وی با اشاره به لزوم خودداری رانندگان از انجام سفر‌های غیرضروری یادآور شد: رانندگان در صورت ضرورت به انجام سفر باید زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس گرم و خوراک لازم را به‌همراه داشته باشند.

صالحی اظهار داشت: از تمامی مردم و رانندگان درخواست می‌شود تا سفر و تردد خود از جاده‌های شهرستان فارسان را به روز‌های بعد موکول کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۰:۵۱ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
راهسازی استان می باید مجهز به ماشین آلات سنگین و تجهیزات و امکاناتی بسیار بیشتر و در حد استانی کوهستانی و بام ایران باشد زشت است که جاده ای بین شهرستانی سی کیلومتری مسدود باشد ارتباط با مرکز شهرستان و بازگشایی راههای روستایی را با آوردن ماشین آلات سنگین از استانهای معین و همسایه سرعت ببخشید