مارک میلی: روسیه جنگ را از لحاظ راهبردی باخته است

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد که روسیه جنگ در اوکراین را از لحاظ راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی باخته است.

«مارک میلی» و «لوید آستین» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا و وزیر دفاع این کشور برای شرکت در نهمین جلسه «گروه تماس دفاع اوکراین» به بروکسل سفر کرده‌اند. مارک میلی در این سفر مدعی شد: «پوتین تصور می‌کرد می‌تواند اوکراین را سریع شکست بدهد، در ناتو شکاف ایجاد کند و با مصونیت اقدام کند.»

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا همچنین مدعی شد: «این در حالی است که اوکراین آزاد باقی مانده است و آن‌ها وابسته‌اند. ناتو و ائتلاف آن هرگز قوی‌تر از الآن نبوده‌اند و روسیه اکنون یک کشور مطرود در جهان است و اوکراین به کشوری الهام‌بخش برای دنیا تبدیل شده است.»

این مقام آمریکایی همچنین با بیان این ادعا که «روسیه از لحاظ راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی باخته است و در میدان نبرد، هزینه‌های سنگینی می‌دهد»، ادعا کرد که: «تا زمانی که پوتین جنگی که انتخاب کرده را پایان ندهد، جامعه بین‌المللی به حمایت از اوکراین با تجهیزات و تسلیحات ادامه خواهد داد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
برو بابا خواب دیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۰۰:۲۸ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
کودن حرف مفت نزن. جنگ نابرابر یک به کل است. تو یک نظامی باصطلاح بلند پایه هستی. با اصلا خبری از نظامی گری نداری یا از قدرت فوق بشری روسیه که بخوبی جهان غرب را و قسمتی از شرق را متوقف کرده حسودی میکنی. اظهارات تو بی طرفانه و نظامی صرف نیست. یا چاشنی حماقت دارد یا چاشنی سیاست. بشین سر جات که سرما نخوری.
آخرین اخبار