فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش همیشه خودش را در کنار مردم می داند+فیلم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای بررسی روند خدمات رسانی ارتش به زلزله زدگان در مناطق زلزله زده خوی حضور یافت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای بررسی روند خدمات رسانی ارتش به زلزله زدگان در مناطق زلزله زده خوی حضور یافت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بدو ورود به روستای زلزله زده گنبد رفت و همچنین سری به اردوگاه‌های اسکان اضطراری که ارتش برپا کرده بود زد و پای حرف دل مردم نشست مشکلات آنها را بررسی کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگاران گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رکاب ولایت، همیشه خودش را در کنار مردم میداند چرا که ارتش، ارتش ولایی است.

امیر سرتیپ حیدری افزود: از همان لحظات وقوع زمین لرزه ارتش در کنار مردم بود و در آواربرداری‌های اولیه و جستجو و امداد و نجات مشارکت شبانه روزی داشت و بلافاصله بیمارستان ۵۹ تختخوابی فوق تخصصی را در منطقه برپا کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بعد از اسکان اکنون در کار آوار برداری در کنار مردم هستیم گفت: امروز نیروی زمینی ارتش آمادگی دارد در کار آوار برداری و بازسازی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی مشارکت داشته باشد.

وی همچنین در نشست با اعضای ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خوی از آمادگی این نیرو برای تدوام کمک رسانی و مشارکت در بازسازی مناطق زلزله زده خوی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.