بهره برداری از پل روگذر کمربندی کلاچای

با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز پل روگذر کمربندی کلاچای به بهره برداری رسید.

استاندار در حاشیه بهره برداری از این پل  با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام متعددی در استان وجود دارد، گفت: این طرح‌های نیمه تمام مانند پل روگذر کلاچای، پل میدان گیل لاهیجان و کیازنیک املش از دولت‌های گذشته به یادگار مانده که همه آن‌ها به زودی به بهره برداری می‌رسند.

دکتر اسدالله عباسی با اشاره اینکه تصفیه خانه طول لات و آبرسانی منطقه هم در دستور کار قرار گرفته، افزود: این طرح‌ها که در حال تکمیل است، در سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری خواهند رسید.

 وی  به کار جهادی و شبانه روزی برای توسعه استان، اشاره کردو افزود: تلاش بر این است تا کار‌های عقب مانده جبران شود و همه مدیران پای کار هستند، زیرا تصمیم دولت این است که با تمام توان، سرعت بالا و کاهش هزینه‌ها طرح‌های نیمه تمام به پایان برسد.

استاندار گیلان همچنین با اشاره به آغاز ساخت پل روگذر کمربندی کلاچای با عرشه‌ای به طول ۴۳۱ متر از سال ۹۲، گفت: هر سال مبلغی به صورت قطره چکانی برای تکمیل این پل اختصاص می‌یافت، اما در یکسال گذشته حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به این طرح اختصاص یافت و این پل در مجموع با ۶۲ میلیارد تومان هزینه، به بهره برداری رسید.

برچسب ها: پل روگذر ، کلاچای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.