تولید کنندگان محتوا در صدر دریافت مجوز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: اولویت صدور مجوز برای رسانه‌ها با تولیدکنندگان محتواست.

محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: اولویت صدور مجوز برای رسانه‌ها با تولیدکنندگان محتوا و افرادی که حرفه اصلی آن‌ها حوزه خبر و رسانه باشد، است.

وی افزود: در بین اصحاب رسانه عده‌ای با مشکلات معیشتی مواجه هستند و این در حالی است که بخشی از مجوز‌ها که ایجاد درآمد می‌کنند، در دست اشخاصی است که شغل اصلی آنان رسانه و خبر نیست و برای حل این موضوع تدابیری در حال اتخاذ است.

فائزی با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات اصحاب رسانه قزوین را با جدیت پیگیری می‌کنیم، گفت: برای تقویت رسانه‌ها نگاه و رویکرد سیاسی و دسته‌ای حاکم نیست بلکه همه رسانه‌ها از هر طیف سیاسی باید در کنار یکدیگر رشد پیدا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح توانمندی رسانه‌ها گفت: ارتقا به معنای رشد حرفه‌ای است؛ چراکه گاهی در میزان اقدام حرفه‌ای بین آنچه گفته می‌شود با آنچه که در عمل پیاده می‌شود، فاصله بسیار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌ها یکی از اهداف ما در ایجاد حس رقابت بین اصحاب رسانه و خبر و کمک به ارتقای کیفی فعالیت‌ها در این حوزه است.

فائزی اظهار کرد: در همین راستا تلاش داریم تا نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قزوین را با شکوه هرچه تمام برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از نظرات و پیشنهادات اصحاب رسانه در برگزاری هرچه بهتر این رخداد فرهنگی - رسانه‌ای استفاده خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.