افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای خراسان رضوی

رئيس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با ابلاغیه جدید سازمان برنامه و بودجه ۴۴۲ میلیارد تومان به طرح‌های نیمه تمام خراسان رضوی تخصیص یافت.

رئيس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:  این اعتبار به صورت تخصیص نقدی به سرجمع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای مربوط به طرح‌های نیمه تمام استان اضافه شده است.

رضا جمشیدی افزود: با این تخصیص نقدی، اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای خراسان رضوی با اضافه شدن ۱۸۵ میلیارد تومان تخصیص نقدی به ۴۹ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین تخصیص اعتبارات طرح‌های نیمه تمام خراسان رضوی از محل سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز طبیعی در سال جاری با اضافه شدن ۱۵۳میلیارد تومان تخصیص نقدی به ۷۵ درصد افزایش یافته است.

 جمشیدی گفت: در این راستا تخصیص اعتبارات ردیف استانی قانون "استفاده متوازن از امکانات کشور" نیز با حدود ۷۲ میلیارد تومان افزایش، از ۴۷ درصد به ۵۷ درصد و تخصیص بخش دیگری از اعتبارات این قانون موسوم به تملک (۲) نیز با ۳۱ میلیارد تومان افزایش به ۷۱ درصد رسیده است.

وی افزود: با تزریق این حجم از نقدینگی به طرح‌های نیمه تمام خراسان رضوی، عملیات اجرایی آن‌ها باید باقدرت و قوت بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، پیمانکاران و سایر عوامل اجرایی ادامه یابد تا در آینده نزدیک تعدادی از طرح‌های نیمه تمام درسطح استان، به بهره برداری برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.