کشف مواد بهداشتی غیرمجاز در شهرستان اشتهارد

فرمانده انتظامی البرز از کشف مواد اولیه و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در شهرستان اشتهارد خبر داد.

سردار هداوند گفت: به منظور اهمیت موضوع سلامت جامعه و برخورد با تولید و پخش محصولات آرایشی و بهداشتی غیر مجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اشتهارد با دریافت اخباری از تولید و فروش مواد آرایشی و بهداشتی غیر مجاز توسط یک واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد مطلع شدند.

او افزود: در ادامه ماموران با اطمینان از صحت خبر، ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از واحد تولیدی مقدار تقریبی ۸۰۰ کیلوگرم مواد اولیه تولید کرم و بیش از۱۵ هزار عدد انواع کرم و ژل غیر مجاز و غیر بهداشتی و فاقد پروانه های لازم راکشف کردند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که یک نفر در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش اموال مکشوفه بیش از۳۲ میلیارد ریال است.
سردار هداوند در پایان نقش مخرب لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز را تشریح کرد و گفت: پلیس در مسیر مبارزه با قاچاق کالا که منجر به تعطیلی کارخانه جات داخلی می شود، با هیچکس تعارف ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.