افزایش حضور کوهبنانی ها در راهپیمایی امسال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: شادی نیاز جامعه خصوصا جوانان هست لذا در کنار برگزاری کنسرت به آسیب‌های اجتماعی هم توجه شود.

جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان با حضور اعضای شورا در محل سالن کنفرانس فرمانداری کوهبنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه امام جمعه کوهبنان با استناد به کلام امام موسی کاظم (ع) وگفت: جا دارد انسان ساعتی را در روز برای کار، عبادت، دیدار با اقوام و خویشان و درک لذت‌های حلال برنامه ریزی کند.

او ادامه داد: مسئولین در کنار تمام گرفتاری‌ها خدمت به مردم را در سرلوحه امورات خویش قرار دهند گرچه دولت در حال خدمت رسانی است اما قطعا مشکلاتی هم وجود دارد.

حجت الاسلام جعفری افزود: مردم ما محب اهلبیت و دوست دار انقلاب هستند لذا با عشق و علاقه نسبت به انقلاب، مقام معظم رهبری و شهیدان وفاداری و همراهی خودشان را اعلام کردند.

او گفت: مباحث اعتیاد، طلاق و فضای مجازی بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد روشنگری، برگزاری کلاس‌های آموزشی هم باید در دستور کار شورای فرهنگ باشد.

 در ادامه فرماندار کوهبنان با اشاره به سالروز فرمان تاریخی امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، گفت: حضور گسترده و‌چشمگیر مردم ایران اسلامی خصوصا مردم شهرستان کوهبنان در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ستودنی و قابل تقدیر است.

مجید توکلی افزود: در بحث مواد مخدر باید نگرش‌ها را عوض کنیم تا نسل جوان نگاهش به مواد مخدر منفی شود البته طلاق‌ها هم بعضا مربوط به اعتیاد است که جا دارد خانواده‌ها، مدارس و در نهایت جامعه را مورد توجه خاص قرار بدهیم.

روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان نیز گفت: افزایش ۳۰ تا ۱۰۰ درصدی جمعیت در مراسم راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته داشتیم که این مهم نشان از پویایی انقلاب و وفاداری مردم به نظام اسلامی است.

او افزود: شادی نیاز جامعه خصوصا جوانان هست لذا درکنار برگزاری کنسرت آسیب‌های اجتماعی هم باید مد نظر باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: در بحث نام گذاری معابر و کوچه‌ها از نام شهدا و افتخارات نظام اسلامی استفاده شده امیدواریم تابلو‌های مورد نیاز تا قبل از عید به همت شهرداری نصب شوند.

برچسب ها: راهپیمایی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.