معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

اردوگاه دانش آموزی ایلام باید با لحاظ تمامی زیرساخت‌ها احداث شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه مطالعات دقیق کارشناسی، مبنای انتخاب منطقه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی این استان است، گفت: این اردوگاه باید با لحاظ تمامی زیرساخت‌ها احداث شود.

 سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بازدید از ۲ منطقه شهرستان چرداول برای مکان یابی اردوگاه‌های دانش آموزی اظهار داشت: ساخت اردوگاه دانش آموزی جزو مصوبات سفر رئیس جمهوری است و پس از انتخاب منطقه مورد نظر، اعتبارات آن تامین می‌شود.

وی با تاکید بر کار کارشناسی و مطالعات دقیق برای انتخاب منطقه اردوگاه دانش آموزی افزود: علاوه بر مطالعات دقیق، علمی و کارشناسی، باید تمامی مجوز‌ها از دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد اردوگاه دانش آموزی اخذ شود.

وی بیان داشت: داشتن جاده دسترسی مناسب، فاصله استاندارد از تاسیسات و کارخانجات و همچنین فاصله استاندارد از جاده اصلی از جمله فاکتور‌هایی است که در انتخاب منطقه مورد نظر برای اردوگاه باید لحاظ شود.

وی اظهار کرد: پس از اتمام مطالعات و کار کارشناسی و پس از انتخاب منطقه مورد نظر برای ایجاد اردوگاه، اعتبارات این پروژه‌ها مشخص و عملیات ایجاد آن آغاز می‌شود.

اردوگاه دانش‌آموزی، محیطی آموزشی تربیتی است که با مجوز رسمی آموزش و پرورش، در راستای تحقق اهداف شش‌گانه تعلیم و تربیت، برای تکمیل و تقویت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.