موتورهای سنگین ورزشکاران، شناسنامه‌دار می‌شوند

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: برای موتورهای سنگین بالای ۲۵۰ سی‌سی ورزشکاران، کارت شناسایی و مجوز صادر می‌شود.

فرضعلی گرایلی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی گفت: با توجه به مشکلات و دغدغه‌های موتورسواران کمیته موتور سنگین، به زودی شناسنامه و برچسب شناسایی برای موتور‌های سنگین بالای ۲۵۰ سی سی تهیه می‌شود.

او با بیان اینکه با توجه به پیگیری مسئولان نیشابور، این شهرستان در این زمینه پیشرو خواهد بود، افزود: در این هیئت ورزشی ۲۱ کمیته وجود دارد که در سطح کشور فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی ابراز ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در نیشابور، می‌توانیم پیست‌های خوبی در حوزه موتورسواری و اتومبیلرانی داشته باشیم تا میزبان برگزاری مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف باشند.

گرایلی بیان کرد: این رشته می‌تواند بسیاری از جوانان را جذب کند، حتی شاید پس از فوتبال بیشترین تماشاگر و ورزشکار در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی فعال باشند.

او با اعلام اینکه به دنبال هم‌افزایی و تغییر و تحول خوبی در هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی نیشابور هستیم، تصریح کرد: اگرچه موتور‌های سنگین بالای ۲۵۰ سی‌سی غیرمجاز هستند، اما با همکاری و جلسه‌ای که با فرماندار شهرستان نیشابور داشتیم و قول مساعدی که داده شد، امیدوارم به زودی شاهد ساماندهی این‌گونه از موتور‌ها باشیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی تاکید کرد: در هیئت استان هم پیگیر شده‌ایم تا برای این موتور‌ها یک شناسنامه و کارت شناسایی تهیه تا در قالب هیئت ورزشی شناسایی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.