حماس: عملیات قدس، ادامه انقلاب ملت فلسطین علیه جنایت‌های رژیم اشغالگر است

سخنگوی حماس تأکید کرد که عملیات جدید در قدس اشغالی، تداوم انقلاب مردم فلسطین علیه توحش و جنایات رژیم اشغالگر است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات امشب یک فلسطینی در شهر قدس اشغالی با ضربه چاقو به عناصر رژیم صهیونیستی را امتداد انقلاب مردم فلسطین علیه توحش و جنایات این رژیم توصیف کرد.

طبق گزارش خبرگزاری صفا، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"، گفت: عملیات قهرمانانه امروز در شهر قدس اشغالی پیامی چالش برانگیز برای کابینه اشغالگر اسرائیل و سران افراطی آن داشت و در پاسخ به تصمیمات این رژیم برای هدف قرار دادن شهر قدس و مردم آن و قانونی کردن شهرک سازی در کرانه باختری صورت گرفت.

القانوع با اشاره به اینکه ملت فلسطین و جوانان انقلابی آن با شجاعت، استقامت و انجام عملیات قهرمانانه با تجاوزات رژیم اشغالگر و کابینه فاشیستی آن مقابله خواهند کرد، تأکید کرد: رفتار حکومت اشغالگر افراطی و تصمیمات فاشیستی آن که به دنبال هدف قرار دادن سرزمین و مقدسات ماست، زمین را به شعله‌های آتش در زیر پای شهرک نشینان تبدیل خواهد کرد.

سخنگوی حماس خواستار افزایش عملیات‌ها در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از خاک و مقدسات شد و تاکید کرد: "جوانان انقلابی در شهر قدس و کرانه باختری به ضربه‌های خود بر رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن ادامه خواهند داد."

شامگاه امروز دوشنبه، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک پلیس این رژیم در نتیجه عملیت یک فلسطینی در ایست بازرسی شعفاط در شمال قدس اشغالی کشته شد.

برچسب ها: قدس اشغالی ، حماس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار