تصویب ۱۰۰۰ میلیارد تومان طرح در حوزه آب لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از تصویب هزار میلیارد تومان طرح در حوزه آب این استان خبر داد.

داریوش حسن نژاد اظهار داشت: تا امروز اعتبارات مصوب طرح‌های شرکت آب منطقه‌ای لرستان به بیش از ۱۰ هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ رسید.

وی، افزود: شرکت آب منطقه‌ای لرستان در حال حاضر مجری ۲۵ طرح شامل ۳۶ پروژه است که تعداد ۱۴ پروژه از طرح‌های مذکور از محل اعتبارات ملی، ردیف اعتباری دارند و برای این پروژه‌ها از محل جدول شماره یک پیوست قانون بودجه ۱۴۰۱ مبلغ ۳.۴۹۹ میلیارد ریال و از سایر ردیف‌های احکام بودجه مبلغ ۵.۴۴۳ میلیارد ریال جمعاً مبلغ ۸.۹۴۳ میلیارد ریال با ۵۵.۴۲ درصد تخصیص مبلغی حدود ۴.۹۵۵ میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، ادامه داد: سهم استان از اعتبارات شناور و متمرکز ملی به تعداد هشت طرح با اعتبار مصوب به مبلغ حدود ۴۱۷ میلیارد ریال و تخصیص اعتبار ۱۶۶ میلیارد ریال تا امروز است.

حسن نژاد، گفت: در بخش اعتبارات استانی، شرکت آب منطقه‌ای لرستان از محل اعتبارات طرح‌های استانی، مجری سه طرح با ۱۴ پروژه است و سهم این شرکت از اعتبارات مصوب تا امروز مبلغ ۳۳۹ میلیارد ریال با ۲۳.۸۳ درصد تخصیص، ۸۱ میلیارد ریال بوده است.

وی در رابطه با دیون طرح‌های ملی، تصریح کرد: تعداد چهار طرح از پروژه‌های بخش آب استان از محل اعتبارات دیون یا اعتبارات تکمیلی به مبلغ ۴۶۸ میلیارد ریال و تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.