ورزشکاران پرورش اندام کرمانشاهی سوم کشور شدند/درخشش بوکسور بازان کرمانشاهی در مسابقات کشوری

رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت : ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمانی کشور با کسب سه مدال طلا و یک عنوان ششمی برای دومین سال پیاپی موفق به کسب عنوان سوم این رقابت‌ها شد.

مهدی حاتمی رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه گفت : نوزدهمین دوره مسابقات پرورش اندام باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات مستریونیورس از بیستم بهمن ماه به مدت ۲ روز به میزبانی شهر قم برگزار شد که ورزشکاران در رشته‌های فیزیک، ماسکولار، فیزیک کلاسیک و گیمز کلاسیک به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات یک تیم کامل از استان کرمانشاه به این رقابت‌ها اعزام شده بود که امیررضا نوروزی در دسته اول، محمد خسروی در دسته دوم و سامان الفتی نیز در دسته سوم رشته فیزیک کلاسیک موفق به کسب مدال طلا شده و سالار یارمحمدی نیز در همین رشته در دسته سوم عنوان ششم را به خود اختصاص داد.

رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه یادآور شد: در این دوره از مسابقات سامان الفتی عنوان قهرمان قهرمانان را برای دومین سال متوالی به خود اختصاص داد.

حاتمی اضافه کرد: در مجموع تیم کرمانشاه در این رقابت‌ها توانست پس از تیم‌های تهران و اصفهان عنوان سوم این دوره از مسابقات را برای دومین سال پیاپی کسب کند.

در مسابقه استعداد‌های درخشان بوکس کشور کرمانشاه صاحب ۴ نشان شد

در مسابقه استعداد‌های درخشان بوکس کشور ۳ نشان طلا و یک نشان برنز برای تیم کرمانشاه بدست آمد.

تیم چهار نفره استان کرمانشاه در جشنواره استعداد‌های درخشان بوکس کشور ۳ نشان طلا و یک برنز بدست آورد.

مهرداد غلامی، ایلیا افتخاری و پیام محمدی در این رقابت‌ها برای تیم کرمانشاه ۳ نشان طلا بدست آوردند و امیر علی ایوانی نیز صاحب نشان برنز شد.

در این رقابت‌ها ۱۴۰ بوکسور از سراسر کشور به مدت ۲ روز در قم با هم رقابت کردند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.