تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو مقابل ساختمان کنست +فیلم

هزاران شهرک نشین صهیونیست علیه نتانیاهو و مواضع او برای تغییر و اصلاح نظام قضایی در برابر ساختمان کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تظاهرات کردند.

هزاران شهرک نشین صهیونیست امروز (دوشنبه) در مقابل ساختمان کنست علیه طرح بحث‌برانگیز اصلاحات قضایی تظاهرات کردند، هدف این طرح کنترل بیشتر قانونگذاران بر دیوان عالی است.

به گزارش تایمز اسرائیل، بیش از ۶۰ هزار نفر بیرون ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) تظاهرات کردند و پرچم‌های اسرائیل و پلاکارد‌هایی را به اهتزاز درآوردند.

در حال حاضر ۶۰ هزار نفر مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی هستند و هزاران نفر دیگر هم در راه برای ملحق شدن به این اعتراضند.

جمعیت از کنست، در امتداد دادگاه عالی و تا خیابان یوئل زسمن تجمع کرده‌اند. در این تجمع تاکنون «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون، «بنی گانتس» رئیس اتحاد ملی، و دیگر مقام‌های اسرائیلی سخنرانی کردند.

لاپید در بخشی از این سخنرانی گفت: «ما نمی‌توانیم در مقابل آن‌ها که همه چیز‌هایی که برای ما با ارزش است را خراب می‌کنند ساکت بمانیم.»

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی پیشتر نسبت به وقوع جنگ و درگیری داخلی در سایه اصرار کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو بر انجام اصلاحات قضایی هشدار داد و در اظهاراتی تاکید کرد که همه به این نتیجه و احساس رسیده‌اند که اوضاع کنونی همچون انباری از باروت است که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

شهرک‌نشینان صهیونیست روز شنبه هفته جاری برای پنجمین هفته متوالی در اراضی اشغالی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز تظاهرات کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار