بازیکن تیم ملی بسکتبال:

برای حضور در جام جهانی باید ژاپن را ببریم

سجاد پذیرفته گفت: ما باید تیم ملی بسکتبال ژاپن را در خانه اش شکست بدهیم تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

سجاد پذیرفته بازیکن تیم ملی بسکتبال درباره وضعیت این رشته ورزشی اظهار کرد: اردوی ما برای بازی با تیم ملی ژاپن شروع شده و یک هفته در اردو به سر می‌بریم و سپس به ژاپن می‌رویم تا با تیم ملی این کشور بازی کنیم. بازی سختی داریم و  تیم ملی ژاپن را در خانه شکست دادیم و می‌خواهیم حریف خود را در آنجا هم دوباره شکست بدهیم. فرقی هم ندارد ترکیب این تیم عوض شده یا نه!

او ادامه داد: ما تنها از ۲ بازی آینده به یک برد نیاز داریم تا به جام جهانی صعود کنیم. خدا را شکر که کادر فنی خوبی داریم که به تمام زوایا مسلط هستند و برای هر بازی یک سیستم اتخاذ می‌کنند. اگرچه نبود حامد حدادی کارمان را سخت می‌کند چرا که  او کاپیتان تیم ملی است و حضورش به ما انگیزه می‌دهد. البته با وجود غیبت حدادی، بازیکنانی هستند که جای او را پر کنند. ما باید بدون بازی تدارکاتی برابر تیم ملی ژاپن قرار بگیریم و یک مقدار کارمان را سخت می‌کند.  

پذیرفته گفت: به هر حال هر تیمی که بتواند بازی تدارکاتی داشته باشد هم هماهنگ‌تر می‌شود و هم در شرایط بهتری از بازی قرار می‌گیرد. ان شا الله مردم ما را دعا کنند تا  در بازی با تیم‌های ژاپن و چین بهترین نتیجه را بگیریم و با مجوز جام جهانی به ایران برگردیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار