توصیه رئیس پلیس راه اصفهان:

از سفرهای غیرضروری خودداری کنید

رئیس پلیس راه استان اصفهان از مردم خواست یا به سفر نروند و یا قبل از سفر از وضع راه ها مطلع شوند.

سرهنگ اصغر زارع رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مردم در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و چنانچه ناچار به سفر شدند، قبل از حرکت اطلاعات لازم را از وضع راه‌ها کسب کنند.


او با بیان توصیه هایی درباره رانندگی هنگام وزش باد شدید گفت: رانندگان به وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز باشند تا در صورتی که وزش باد سفرشان را مختل کرد، مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود، مسیر ایمن را انتخاب کنند و به نزدیکان خود اطلاع دهند تا در صورت گرفتاری از مسیرشان باخبر باشند.


رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در صورتی که وزش باد شدید تردد را مختل کرد، مسافران در مکان امن توقف کنند، رانندگان، فرمان خودرو را محکم نگه دارند، چون این اقدام نوعی محافظت محسوب می‌شود.
سرهنگ زارع با بیان اینکه برای اتوبوس‌ها و کامیون‌ها فضای بیشتری از حد معمول در نظر گرفته شود اضافه کرد: مسیر این خودروها به راحتی در اثر وزش باد منحرف می‌شود، رانندگان کامیون‌های مسقف چادری هم نسبت به سایر کامیون‌ها بیشتر در معرض خطر واژگونی در اثر باد هستند.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم اعلام کرد: در محور‌های سمیرم – وردنجان بارش برف و باران گزارش شده و بارش‌ها در محور‌های شهرضا - سمیرم و سمیرم- یاسوج با شدت بیشتری ادامه دارد.

وزش باد در محور‌های غرب و شمال غرب استان و محور‌های منتهی به استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان پدیده غالب است و احتمال بوران شدید پیش بینی شده است.

با تلاش راهداری تردد در محور‌های شریانی برقرار است، اما به رانندگان توصیه شده از تردد غیرضروری در جاده‌ها خودداری و درصورت ضرورت تردد، از زنجیرچرخ استفاده و از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند.
تلفن ۱۴۱ مدیریت راه‌ها پاسخگوی تماس های مسافران است.

برچسب ها: سفر ، وزش باد شدید ، بوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.