خدمت خالصانه بهترین قدردانی از مردم

استاندار اصفهان گفت: بهترین پاسخ به مردم قدرشناس این است که با تمام توان و اراده به عرصه خدمت رسانی وارد شویم.

در جلسه شورای اداری استان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم ما همیشه عرصه انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و با حضور آگاهانه، تصمیم‌گیری‌های به موقع و پشتیبانی‌های قاطع خود از نظام جمهوری اسلامی، همه مسئولان را مدیون خود کرده اند.


او ادامه داد: بهترین پاسخ به مردم قدرشناس ایران زمین این است که تمام توان خود را صرف خدمت رسانی به آنان و به نحوی عمل کنیم تا مردم مطمئن باشند مدیران و مسئولان همه تلاش خود را برای کاهش و رفع مشکلات آن‌ها خواهند کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به مصوبات سفر‌های شهرستانی، گفت: بایستی با همت و پیگیری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر‌های شهرستانی اجرایی به نتیجه برسد.


مرتضوی با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم استان خطاب به فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان گفت: در ایام الله دهه فجر حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در سامَد (سامانه الکترونیک ارتباط دولت و مردم) و ملاقات‌های حضوری بسیار شایسته بود، اما ضروری است این حضور در جمع مردم مستمر و مداوم باشد تا امید‌ها به ناامیدی تبدیل نشود.


او با اشاره به پیش بینی کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش طی روز‌های آینده، عنوان کرد: باید زمینه‌های مناسب فراهم شود تا مردم استان دچار آسیب نشوند، بنابراین لازم است دستگاه‌های اجرایی خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار