مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خبر داد؛

سرویس دهی رایگان مترو تهران در روز دوشنبه

درستی گفت: صبح روز دوشنبه، از  آغاز سرویس دهی مترو تا ساعت ۱۰صبح، خدمات رسانی در خطوط هفتگانه متروی تهران وحومه رایگان است.

مسعود درستی در خصوص  افزایش ساعت حرکت قطارها  گفت: با توجه به ادامه دار بودن بارش برف و به منظور سرویس دهی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران، سرویس دهی در خطوط درون شهری مترو یک ساعت افزایش می‌یابد.

وی افزود: طبق برنامه خدمات‌رسانی به مسافران مترو تا ساعت ۲۲ است، اما با توجه به شرایط جوی و سهولت تردد شهروندان و مسافران امشب ( یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) این زمان تا ساعت ۲۳افزایش یافت.

درستی به تاکید بر اینکه اعزام آخرین قطار از ایستگاه‌های مبدا ساعت ۲۳ خواهد بود؛ خاطرنشان کرد: سر فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری از ساعت ۲۲تا ۲۳هر پانزده دقیقه خواهد بود.

 وی گفت: در خط پنج مترو تهران و حومه نیز دو قطار  فوق العاده، در ساعت ۲۳ و ۲۴ از مبدا ایستگاه تهران(صادقیه)به سمت گلشهر  به صورت عادی اعزام خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران  وحومه در پایان به رایگان بودن خدمات مترو در صبح فردا اشاره و خاطرنشان کرد: صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن، از  آغاز سرویس دهی مترو تا ساعت ۱۰صبح ، خدمات رسانی در خطوط هفتگانه متروی تهران وحومه رایگان است .

برچسب ها: مترو ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۳:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
رايگان نميخوايم ساماندهي و سازمان دهي كنيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
الان خوشحال هستید دوساعت رایگان بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
الان ساعت ۹.۱ دقیقه مترو خط چهار توقف طولانی در ایستگاه حبیب الله دارد.این خدمت نیست آزار است.
اگر مشکل پوله پرداخت میکنیم اون ۲۵۰۰ تومنو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
امروز صبح از ساعت 6:۴۵ تا ۷:۵ خط صاذقیه ولیعصر ایسنادیم تو سرما ، اما نیامد با شخصی رفتیم چون رایگان بود،،،،،،،، خدمت رسانی شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
بجای رایگان به فکر شلوغی باشید
آخرین اخبار