جابجایی بیش از ۵۰۰ هزار مسافر از پایانه های شمالی سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی بیش از ۵۰۰ هزار مسافر از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه خبر داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۵۰۹ هزار و ۵۱۶ نفر مسافر از طریق پایانه های مرزی میلک و میرجاوه در شمال استان خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع بیش از ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

تیمورباقری یکشنبه ۲۳ بهمن در شورای حمل و نقل اظهار کرد:از این تعداد ۲۶۶ هزار و ۷۰۶ تردد مسافرمربوط به پایانه مرزی میرجاوه و ۲۴۲ هزار و ۸۱۰ نفر نیز مربوط به پایانه مرزی میلک بوده است.

وی افزود:توسعه و ساماندهی پایانه‌های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:در صورت برخورداری، پایانه‌های مرزی از توسعه و رونق مناسب می‌توانند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورند که این اداره کل در سالجاری بر توسعه زیر ساخت‌های پایانه‌های مرزی اهتمام ویژه‌ای داشته است.

وی گفت:پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان می باشد که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان قرار دارد و پایانه مرزی میلک از گذرگاه های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افعانستان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار