ایجاد اشتغال با پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار یکی از مزایای تسهیلات اشتغال زا به شمار می‌آید.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم افتتاح یک واحد خدماتی کابینت چوبی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از طرح‌های کوچک و خرد، تسهیلات مناسبی از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته که صاحبان مشاغل می‌توانند با استفاده از آن طرح خود را گسترش دهند.

او ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار را یکی دیگر از مزایای تسهیلات اشتغال زا عنوان کرد و افزود: جامعه امروز نیازمند نیرو‌های فنی و بامهارت در حوزه‌های مختلف است.

 به گفته او، این واحد خدماتی در حوزه فعالیت تکمیل زنجیره ارزش رسته مبلمان و صنایع چوب توانسته مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت و برای هفت نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

همچنین خانه بهداشت شرکت گلوله‌های الوند کویر میبد به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور فلاحتی در شهرک صنعتی جهان آباد این شهرستان افتتاح شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم اظهار داشت: تامین، حفظ و ارتقای سطح سلامت نیروی کار علاوه بر این که یکی از ارزش‌های انسانی تلقی می‌شود، یکی از عوامل مهم رشد و ارتقای فناوری و تولید است.

این دویست و هشتمین خانه بهداشت کارگری استان یزد به شمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کرمانشاه
۱۶:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
تسهیلات ۳ ساله نوشتم هنوز جوابش نیامده فکر کنم چند سال دیگه یادشون میافته بعد میگن جوانها چرا بیکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
چه تسهیلاتی چه کشکی صد تا ضامن می خواهید
آخرین اخبار