افزایش ۲۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : طبق پایش صورت گرفته حضور مردم کرمانشاه در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ۲۰ درصد به نسبت راهپیمایی‌های قبل از همه‌گیری کرونا در سال ۹۸، بیشتر بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با قدردانی از حضور حماسه‌آفرین مردم کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت : مردم با حضور باشکوه خود به دشمنان نظام و انقلاب پیام دادند که ما پای انقلاب ایستاده‌ایم و پشتیبان مقاوم معظم رهبری و ولایت فقیه هستیم و به خیال اینکه با فریب چند جوان و نوجوان و به میدان کشیدن آن‌ها این نظام را ساقط کنند، زهی خیال باطل.

وی ادامه داد: حضور مردم علاوه بر اینکه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بود به مسئولان نظام هم این پیام را داد که باید قدر مردم را بدانند و مسئولیت مضاعفی را بر دوش دارند، باید به درد دل‌های مردم گوش دهند و برای برطرف کردن مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق پایش صورت گرفته حضور مردم کرمانشاه در حماسه روز گذشته ۲۰ درصد به نسبت راهپیمایی‌های قبل از همه‌گیری کرونا در سال ۹۸، بیشتر بوده است و این امری نویدبخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.