عملکرد مطلوب در اجرای طرح‌های عمرانی با هم فکری مسئولان شهرداری

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: هم فکری مسئولان عمرانی در مناطق شهرداری سبب عملکرد مطلوب در تهیه و اجرای طرح‌های عمرانی می‌شود.

محمدعلی اعتباری رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: در کمیسیون عمران مقرر شده است پنجشنبه‌های هرهفته از یکی از مناطق شهرداری بازدید شود و تاکنون از منطقه بافت تاریخی، منطقه چهار و منطقه سه بازدید به عمل آمده، تا اینگونه مسئولین عمرانی مناطق پنجگانه بتوانند با تبادل نظر و هم فکری طرح‌های عمرانی شهر را به طور مطلوب تهیه و اجرایی کنند.

او افزود: علاوه بر آن طی جلسه‌ای که در هر منطقه با توجه به بازدید‌های صورت گرفته برگزار می‌شود پروژه‌های عمرانی منطقه مطرح و بررسی می‌شود و چند پروژه برای بازدید میدانی جهت رفع موانع و مشکلات احتمالی انتخاب می‌شوند.

اعتباری در خصوص بازدید از منطقه چهار شهرداری گفت: خوشبختانه طرح‌های عمرانی این منطقه از نظر عملکرد اجرا و کیفیت پروژه روند مطلوبی را طی می‌کند و رضایت بخش است.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد در پایان در خصوص پروژه‌های منطقه چهار گفت: پروژه‌های این منطقه از جمله پارک الزهرا با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان، مقبره آذریزدی یک میلیارد تومان، سازه چادری پارک بانوان آزادشهر ۴۶۰میلیون تومان همچنین پیاده روسازی محله پردیسان، خیابان بهار، شهرک، ولی عصر (عج)، خیابان پارسائیان با اعتبار ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، احداث سه مخزن ذخیره آب به مبلغ سه میلیارد تومان و پروژه هدایت آب‌های سطحی بلوار جانباز با اعتبار دو میلیارد تومان در حال اجرا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
بیایید آسفالت خیابان ها و سنگفرش پیاده روها را ببینید پیچ هیجان ساختید یا خیابان و کوچه اینقدر شعار ندهید آدم نمای خیابان ها و دیوارها را می بیند می خواهد فرار کند این ها دیگه چیه شعار ندهید اگر می توانید جمع کنید بروید ممنون