قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مردم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از خلق حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از خلق حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

خورشید چهل و چهارمین جشن میلاد انقلاب، سرمای زمستان را برای مردمی که مردانه و جانانه پای عهد خود ایستاده‌اند گرم کرده، امروز میلیون‌ها زن و مرد ایرانی به ویژ‌ه مردم قزوین بار دیگر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر دادند.

انقلاب اسلامی ایران با وجود چنین مردم غیرت آفرین از گردنه‌های سخت و نفس‌گیر در ۴۴ سال گذشته عبور کرده و به قله سعادت و پیروزی رسیده است و امروز نیز با تکیه بر الطاف الهی و غیرت مردم و با همت دولتمردان به سمت روز‌های درخشان و بهتر حرکت می‌کند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال، باشکوه‌ترین صحنه نمایش اقتدار و صلابت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است که امسال با حضور پرشور و لحظه شناسی ملت مومن و معتقد به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و مردم با ایمان و غیور ایران اسلامی بودکه باعث شد تا پاسخ دندان شکن به سرکرده جهان استکبار داده شد و آن‌ها را سرجایشان بار دیگر نشاند.

حال و هوای متفاوت دهه فجر امسال که به دلیل ایستادگی جانانه و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی، اغتشاشات امسال با و توطئه‌براندازی، به عنوان الگویی موفق، مستقل، ممتاز و برتر در سطح جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار شد.

حضور گسترده مردم ایران و قزوینیان در راهپیمایی جشن ملی ۲۲ بهمن نشان از زنده بودن و پویایی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی دارد که همواره باعث خشنودی دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان و بغض و اندوه بیشتر مستکبران جهان بوده است.

همه آمدند، حتی آن‌هایی که از اوضاع معیشتی‌خود گلایه داشتند و از مسوولان در رده‌های مختلف ناراضی هستند، تا به دشمنی که دندان تیز کرده تا با کم شدن شمار پشتیبانان نظام تلاش علنی را برای نابودی انقلاب به کار گیرد و به نام حمایت از مردم وارد خاک کشور شود را نابود کنند.

همه آمدند تا بار دیگر بر آرمان‌های انقلاب صحه بگذارند و البته در فرصتی دیگر گلایه‌های به حق خودشان را از مسوولان پیگیری کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، از حضور آگاهانه، پر شور و حماسی مردم متدین، بصیر و لحظه شناس سراسر استان بویژه روستایی و شهری، از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه، خالق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی گردیدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این مردم فهیم اعلام نموده و دوام توفیقات ملت شریف و قدرشناس را از خداوند قادر متعال مسألت می‌نماید.

همچنین فرصت را مغتنم دانسته از همکاری‌های صمیمانه تمامی مسئولین دلسوز استانی، رسانه‌ها وخبرنگاران کوشا و پرتلاش، رسانه ملی، صدا وسیمای استان در پوشش مناسب اخبار و انعکاس بهنگام و به لحطه جشن انقلاب اسلامی در استان قزوین قدردانی می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.