باتوجه به بارش برف؛

آماده‌باش دستگاه‌های خدمات‌رسان البرز

سر پرست مدیریت بحران استانداری البرز گفت: امروز باتوجه به بارش برف همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

منوچهر غفاری گفت:با توجه به پیش بینی بارش قابل ملاحظه برف در روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه و استمرار بارش برف در روزهای آتی به کلیه دستگاه های خدمات رسان هشدار دادیم ضمن تمهیدات در خصوص بارش برف آمادگی لازم برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در سطح این استان را داشته باشند.

او افزود: با توجه به بارش برف در هفته گذشته و برودت موجود احتمال ماندگاری برف در معابر و بروز اختلال در تردد خودروها، به کلیه شهردار های سطح استان، اداره کل راهداری و دستگاه های امدادی و خدمات رسان هشدار دادیم که آمادگی لازم در خصوص برف روبی، بازگشایی معابر، نمک پاشی و مواجه با شرایط بارش فردا و روزهای آتی را داشته باشند.

غفاری گفت: با توجه به بارش های قابل ملاحظه در چند روز گذشته ، استمرار بارش در مناطق کوهستانی استان بخصوص در امتداد محورهای مواصلاتی جاده چالوس و شهرستان طالقان و همچنین احتمال ریزش بهمن در مسیرهای مذکور، از همشهریان درخواست می شود از تردد غیر ضروری در مناطق کوهستانی و برفگیر بشدت پرهیز کرده و از هرگونه فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب و در مصرف منابع انرژی به‌ویژه گاز و برق صرفه جویی داشته باشند.

برچسب ها: آماده باش ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار