نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس عنوان کرد؛

مقام معظم رهبری، طلایه دار عظمت جامعه جهانی

شریعتی کوهبنانی گفت: امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طلایه دار عظمت جامعه جهانی است و شهیدان خصوصا سردار دل ها، سرمایه عظمت انقلاب هستند.

عفت شریعتی کوهبنانی امروز در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در حسینیه سیدالشهدای کوهبنان گفت: مفتخریم در سرزمینی که به قرآن، عترت و ولایت مزین است، زندگی می‌کنیم و ایران، آرامگاه شهدای سرافراز است.

او افزود: انقلاب را حضرت امام (ره) زمینه سازی کرد و امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طلایه دار عظمت جامعه جهانی است و این انقلاب، انقلابی است که شهیدان خصوصا سردار دل‌ها سرمایه عظمت آن هستند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در انقلاب ولایی و اسلامی، زنان در خانواده تربیت کننده عزیزانی هستند که افتخار آفرین جامعه هستند.

او با بیان اینکه شهیدان ناظر و حاضر بر انقلاب هستند؛ بنابراین ما به شهیدان، جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز آنان افتخار می‌کنیم، افزود: نظام سلطه بدانند راه به جایی نمی‌برند؛ چون ایران، سرزمین ولایت مداری چهارده نور است و ارادت مردم به امیرالمومنین (ع) ستودنی است.

شریعتی کوهبنانی با اشاره به رهنمود‌های مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: جامعه جهانی هم به جنایت‌های استکبار جهانی معترف است؛ بنابراین اسرائیل و استکبار بدانند که رو به زوال و نابودی هستند.

او افزود: ۲۲ بهمن روز جهان اسلام است؛ چون ما ابرقدرت جهان اسلام هستیم و اقتدار و عزت ما ولایت و رهبری است.

۲۲ بهمن عید واقعی مردم ایران است

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در این مراسم با استناد به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن، عید واقعی مردم ایران است، گفت: در حالی که گروهی درصدد آرایش چهره رژیم پهلوی هستند؛ اما این را بدانید که در دوران پهلوی به مردم بی اعتنایی می‌شد؛ اما بعد از پیروزی انقلاب در تمام مناسبت‌ها مردم محور اصلی هستند.

او افزود: طی سالیان گذشته مردم امورات جهاد سازندگی و دفاع مقدس را پیش بردند و فتنه‌ها را خاموش کردند.

جلالی با بیان اینکه کم‌کاری برخی مسئولان را به پای نظام نگذارید، افزود: مردم پای اصل نظام ایستادند؛ چون در ایجاد، تثبیت و استمرار آن نقش اساسی دارند.

او بیان کرد: وادادگی نظام به ابرقدرت‌ها در دولت پهلوی کاملا مشهود بود؛ اما امروز ایران اسلامی با عزت و اقتدار در جامعه جهانی حضور پیدا می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در حوزه سیاست خارجی، دولت اصل عزت را مد نظر قرار دارد، در عرصه فرهنگی هم ما در جنگ فرهنگی بر دشمنان پیروز شدیم و در عرصه خانواده هم انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید.

او افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شخصیت حکیمی است که نوجوانان را برای نظام نوین جهان توصیه می‌کند؛ بنابراین سردار دل‌ها در وصیت نامه خود بر اطاعت و حمایت از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سفارش فراوان کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار