جلسه شهرداری و پلیس راهور برای هماهنگی درمورد بارش‌ها/ حضور مردم در راهپیمایی بی‌نظیر است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از برگزاری جلسه ویژه این معاونت با پلیس راهنمایی و رانندگی در عصر امروز برای بارش برف در روزهای آتی خبر داد.

حسین نظری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال گفت:این حضور نسبت به سال‌های گذشته بی نظیر است و من امیدوارم که مسئولان هم قدردان مردم باشند.

نظری با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: شهرداری قبل از آغاز مراسم، حین و بعد از آن اقداماتی را انجام داده است، به طوری که از چند روز گذشته مجموعه شهرداری تهران اقدامات لازم را برای  آماده‌سازی شهر انجام داده است و بعد از مراسم هم اقدام به نظافت و تمیزی مسیر راهپیمایی خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد:‌ در مسیر راهپیمایی شهرداری‌های مناطق هم همکاری لازم را با معاونت خدمات شهری و زير مجموعه‌های آن داشته‌اند و انشاالله بعد از پایان راهپیمایی مسیر نظافت و تمیز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه بعد از ظهر امروز معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و پلیس راهور گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در روزهای آینده و در راستای آمادگی بیشتر این جلسه برگزار می‌شود.

نظری همچنین از افزایش نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران و نمک و شن در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در ارتباط با روزهای برفی اشاره کرد و گفت: یکی از مواردی که در زمان بارش برف مردم باید رعایت کنند این است که تردد در سطح شهر را مدیریت کنند تا ترافیک کمتری داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار