امام جمعه همدان:

اسلام به کشور ایران عظمت داد

امام جمعه همدان گفت: اسلام به کشور ما عزت و امام بزرگوار به ملت ما شجاعت داد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی امام جمعه همدان جمعه ۲۱ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز سیاسی و عبادی جمعه شهر همدان، افزود: تقوای سیاسی امروز محافظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌هایی است که جوانان برای آن به شهادت رسیدند.

اوفزود:  اسلام به کشور و مردم ما عظمت داد، شاه مملکت و قانون جایگاهی در این کشور نداشت‌ به طوریکه روسای جمهور متنفقین در ایران جلسه گذاشتند و به شاه مملکت اطلاع ندادند و وقتی شاه درخواست ملاقات داد، نپذیرفتند. 

شعبانی موثقی بیان کرد: اسلام به کشور ما عزت و امام بزرگوار به ملت ما شجاعت داد. امروز ما در دنیا عظمت پیدا کردیم و دشمنان ما ضعیف شدند که این به برکت انقلاب اسلامی بوده است. 

او گفت: فردا همه می‌آیند تا با وحدت و همدلی حماسه‌ای را رقم بزنند و بار دیگر با مشت‌های گره خورده فریاد استقلال، آزادی و عظمت ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند، آری، ۲۲ بهمن امسال را تماشایی‌تر از همیشه خواهیم کرد.

امام جمعه گفت: بار دیگر وقت حضور برای خلق حماسه‌ای دیگر رسید و فردا هنگام عمل به تکلیف است؛ تکلیف یادآوری انقلابی که برای حفظ آن خون‌ها داده ایم، تکلیف پاسداشت نظام اسلامی که برای بدست آوردن وحفظ آن سختی‌های بسیار را به جان خریده ایم.

نماینده، ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد: فردا روزی است برای من و شما و هر که ایرانی است تا بار دیگرشهدای سرزمین ایران سر بلند شوند.


حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی گفت: فردا همه می‌آییم تا تماشایی‌ترین روز تاریخ انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.