امام جمعه آبادان:

چشم دنیا به راهپیمایی ۲۲ بهمن دوخته شده است

حجت الاسلام غبیشاوی گفت : پس از اغتشاشات امسال یک دنیا منتظر راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ است.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان گفت: چشم دنیا به راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی دوخته شده و باید همه اقشار با حضور پرشکوه خود وحدت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه امید مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی ایران است گفت: دشمن ۴۴ سال است که در پی تضعیف این انقلاب می‌باشد و حضور اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف یک ضرورت است و باید این زمینه را بیش از قبل برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در واحد‌های مختلف فراهم کرد.

رئیس شورای فرهنگی آبادان گفت : اتحاد و وحدت مردم در سال ۵۷ پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زد و دشمن سال‌ها است در تلاش برای بر هم زدن این اتحاد و وحدت است، اما بصیرت و هوشیاری مردم تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است.

به گفته او اخیرا یکی از سنگین‌ترین اغتشاشات و فتنه‌های ۴۴ سال گذشته را با بصیرت مردم پشت سر گذاشتیم و این نشان از دین شناسی و قدردانی مردم دارد.

خطیب جمعه آبادان در ادامه با اشاره به بیانات و عفو رهبری به برخی زندانیان گفت: جوانانی که نادانسته در اغتشاشات اخیر حضور داشتند با کرامت رهبر معظم انقلاب اسلامی عفو خوردند و دشمن از این موضوع نگران و عصبانی شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.