تأمین زیرساخت‌های اساسی لاهرود در اولویت قرار می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: تأمین زیرساخت‌های اساسی برای ورود سرمایه‌گذاران و ارتقای بخش صنعتی و گردشگری است و منجر به پیشرفت و رفع مشکلات لاهرود می‌شود، مورد توجه خواهد بود.

سیدحامد عاملی گفت: شهر لاهرود از ظرفیت‌های مهمی بهره‌مند است ولی متأسفانه بخش قابل توجهی از این ظرفیت‌ها به تولید ثروت و اشتغال‌زایی و پیشرفت شهر منتهی نشده که نیازمند احصا و بررسی است.

استاندار اردبیل در جمع اهالی لاهرود در امام‌زاده سیدابراهیم(ع) این شهر افزود: تأمین زیرساخت‌های اساسی همچون برق، گاز، آب و راه که از الزامات اصلی برای ورود سرمایه‌گذاران و ارتقای بخش صنعتی و گردشگری است و منجر به پیشرفت و رفع مشکلات شهر لاهرود می‌شود، مورد توجه خواهد بود.

عاملی تصریح کرد: برای توسعه و رفع مشکلات شهر لاهرود که عموما منشأ اقتصادی دارند، با توجه به ظرفیت‌های موجود این شهر، لازم است برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی در حوزه‌های مختلف برای چند پروژه اساسی تدوین شود.

او گفت: محل سکونت برخی از ساکنان شهر لاهرود از محدوده شهری خارج بوده و از زیرساخت‌های اساسی محروم هستند که اقدامات لازم جهت دسترسی هر چه سریع‌تر این اهالی به زیرساخت‌ها در دستور کار خواهد بود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در پروژه آب‌رسانی شهید سلیم‌زاده لاهرود، موضوع هدررفت احتمالی آب توسط کارشناسان دستگاه‌های مربوط بررسی و اقدامات لازم جهت ذخیره‌سازی آب عملیاتی خواهد شد.

عاملی بیان کرد: ظرف یک‌ماه آینده برای متقاضیانی که شرایط لازم طرح جهش مسکن ملی را دارند، زمین برای احداث مسکن ویلایی یا آپارتمانی اعطا و یا در صورت تمایل، مسکن پس از ساخت به این متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

او اظهار کرد: در برخی از نقاط شهر و روستاهای منطقه لاهرود در حوزه‌های برق و راه و... مشکلاتی وجود دارد که دستورات لازم جهت بررسی و رفع این مشکلات صادر شد.

گفتنی است؛ در این نشست که تعدادی از مدیران کل استانی نیز حضور داشتند، اهالی لاهرود برخی مشکلات موجود را به‌صورت مستقیم با استاندار اردبیل و مدیران استانی مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.