اجرای رزمایش هزار دیدار با خانواده شهدا و جانبازان کازرون در یک روز + تصاویر

رزمایش بزرگ عملیاتی هزار دیدار از خانواده شهدا و جانبازان شهرستان کازرون با برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری سازمان‌های این شهرستان برگزار شد.

رزمایش بزرگ عملیاتی هزار دیدار از خانواده شهدا و جانبازان شهرستان کازرون با برنامه ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری امام جمعه، فرماندار ویژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، تیپ تکاور امام سجاد (ع)، پادگان شهید ترابی ارتش، نیروی انتظامی و با همراهی همه ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌های شهرستان کازرون برگزار شد.

برنامه آغازین این رزمایش با حضور همه ادارات و نهاد‌های همکار طرح در میدان صبحگاه تیپ تکاور امام سجاد (ع) آغاز شد.

سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: شهرستان کازرون امروز برای دومین بار در کشور و نخستین بار در استان فارس، رزمایش هزار دیدار از خانواده شهدا و جانبازان کازرون در یک روز، را انجام داده و این افتخار را برای خود ثبت کرد.

او با اشاره به آیه ۵ سوره ابراهیم «وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ ...»، گفت: دهه فجر از ایام الله است و طبق این آیه و در چارچوب فرمایش رهبری در خصوص جهاد تبیین وظیفه داریم این ایام را یادآوری کنیم.

سردار بیانی با ذکر رمز «یا فاطمه الزهرا (س)» آغاز رزمایش را اعلام کرد و سپس کاروان خودرویی دیدار، با حرکت در سطح شهر به ماموریت‌های خود اعزام شدند.

مهدی مزارعی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون نیز اظهار کرد: اجرای این رزمایش با برنامه ریزی و کار شبانه روزی بنیاد شهید کازرون در ١٠۴ روستا و ٣ بخش و در شهر با ٧۵ گروه دیدار، از ادارات و نهاد‌ها و با حمایت‌های امام جمعه، فرماندار ویژه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و تیپ تکاور امام سجاد اجرا شد.

او ضمن تشکر از همه ادارات و نهاد‌هایی که در اجرای این طرح همراهی کردند، گفت: با توجه به این که این طرح برای نخستین بار اجرا می‌شد، نتایجی عالی به دست آمد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون افزود: ما برای شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات احتمالی آمادگی داریم و با یاری خداوند و استعانت از شهدا، با ارتقای طرح آماده ایم راهی را که امروز آغاز شد به نحو مطلوب تری ادامه دهیم.

او اضافه کرد: اگر این طرح تنها یک لبخند بر لبان یک پدر یا مادر شهید یا جانباز نشانده باشد موفق بوده است و ما به هدف خود رسیده ایم.

مزارعی بیان کرد: حدود ٢٠٠ دیدار از خانواده‌های شهدا و جانبازان شهرستان کوه چنار نیز برنامه ریزی شده بود که توسط فرمانداری و دیگر نهاد‌های این شهرستان در روز رزمایش محقق شد و مجموعا هزار و ۲۰۰ دیدار در ۲ شهرستان انجام شد.

نوذری شهردار کازرون نیز اظهار کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر در قالب ۴ گروه با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان دیدار کردند.

او، حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان را مایه افتخار دانست و گفت: هر کاری برای خانواده معزز شهدا و جانبازان انجام دهیم مثل قطره‌ای در مقابل دریاست.

شهردار کازرون تصریح کرد: آبرو و سربلندی کشورمان به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان عزیز است امید است که ما مسئولان با خدمتگزاری صادقانه به مردم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار