راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ایران اسلامی است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن باطل السحر توطئه‌های دشمنان است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ایران اسلامی است.

او بزرگترین و مهمترین وظیفه روز ۲۲ بهمن را شرکت در راهپیمایی ذکر کرد و افزود: این راهپیمایی مظهر عزت و اتحاد ایران اسلامی است.

آیت الله محمدی لائینی با تاکید بر تقوای الهی و گرامیداشت دهه فجر، گفت: عفو سراسری جمعی از محکومان اقدامی پدرانه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و باید شکرگزار بود.

او با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت انقلاب در تمامی زمینه‌ها از جمله سوادآموزی، علمی، دینی و تدین رشد و پشرفت چشمگیری داشته است، افزود: ایران اسلامی امروز در بعد جمهوریت، مردمسالارتر و نزد بین الملل عزیزتر شده است.

آیت الله محمدی لائینی گفت: همچنین مردم ایران اسلامی در بعد خیر و کمک‌های مردمی نسبت به قبل درخشش دارند و در زلزله اخیر خوی بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان کمک نقدی و جنسی کرده است.

او با عنوان اینکه ایران اسلامی برای رسیدن به جایگاه کنونی جانفشانی زیادی انجام داده است، بزرگترین فریضه و وظیفه ۲۲ بهمن را حضور در راهپیمایی دانست و افزود: همچنین ۲۲ بهمن سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب است..

آیت الله لائینی گفت: انقلاب اسلامی یک چله پرافتخار را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سرگذاشته است و از اصالت شعارهایش صیانت کرده و وارد مرحله خودپردازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار