۲۲ بهمن‌ماه امسال روزی ماندگار در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: ۲۲ بهمن‌ماه امسال روزی ماندگار در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: ولایت رمز رستگاری و حزب‌اللهی بودن است.

وی با اشاره به ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ و آشکار شدن معجزه‌ای از همان ابتدا افزود: حکومت نظامی ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ به دستور اربابان آمریکایی رژیم سابق برای حمله به محل استقرار امام خمینی (ره) برقرار شد، اما معظم‌له در برابر این تصمیم استکبار ایستادند.


بیشتر بخوانید


نکونام تصریح کرد: به فرموده امام خمینی (ره) هدایت حرکت نورانی انقلاب اسلامی ایران با دست‌های غیبی و اراده پروردگار بود.

وی گرفتن اسلامیت از حکومت را باعث نابودی روحیه جهاد و شهادت دانست و یادآور شد: هم‌اکنون به برکت اسلام، مردم ایثار فراوانی دارند و در ابتدای انقلاب اسلامی نیز جهاد سازندگی خدمات قابل‌توجهی به نقاط مختلف کشور ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: دشمن و استکبار جهانی با گرفتن اسلام از حکومت قصد دارد بین مردم تقابل ایجاد کند.

وی گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدا نسبت به اسلام تأکید داشتند و پیش‌برد امور مرتبط با انقلاب را مرهون اسلامی می‌دانستند.

نکونام به همه‌پُرسی ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ و روز جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم با رای ۹۸.۲ درصدی به جمهوری اسلامی از امام راحل و اسلام حمایت و مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کردند.

وی تلاش برای حاکم شدن عدالت را وظیفه همگان دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی مستحکم و قوی‌تر از آن است که اغتشاش‌گران بتواند به آن ضربه بزنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مردم کشور با حضور وحدت‌آفرین، همدلی و همراهی خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه باز هم مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

وی یادآور شد: ۲۲ بهمن‌ماه امسال روزی ماندگار در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌شود و بار دیگر دشمنان در مسیر توطئه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ناامید خواهند شد.

نکونام با تسلیت سالروز شهادت امام موسی‌بن‌جعفر (ع) اظهار داشت: این امام همام در سیاه‌چال‌های زندان امور اسلام را پیش می‌بردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۱
هر سال همین حرفا رو تکرار میکنین