افتتاح چندین طرح مختلف در شهربابک

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، چندین طرح در حوزه‌های آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و ورزش به مناسبت دهه‌ی فجر در شهرستان شهربابک افتتاح شد.

آئین افتتاحیه‌ طرح‌های دهه‌ فجر شهرستان شهربابک با حضور رضایی مدیر کل آموزش و پرورش، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان، هدایتی مدیر کل نوسازی مدارس، اسدی مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان، خیر اندیش مدیر کل جهاد کشاورزی و مسئولین ارشد شهرستان با ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان، آغاز شد.

افتتاح یک مدرسه استثنایی ۶ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و سه زمین چمن مصنوعی در مدارس مختلف سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۴۰میلیون ریال، طرح‌های حوزه‌ی آموزش و پرورش شهرستان شهربابک را شامل می‌شدند که همزمان با ایام الله دهه‌ فجر افتتاح شدند.

در حاشیه‌ی افتتاح پروژه‌های آموزش و پرورش، رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تشکر از ستاد اجرای فرمان امام بیان داشت: تعهد اولیه‌ این ستاد برای تکمیل طرح‌های ناتمام انجام شده و در فاز دوم نیز لیست صد مدرسه مورد نیاز به ستاد اجرایی فرمان امام تحویل داده شده است که به هر شهرستان منطقه، سه مدرسه تعلق خواهد گرفت که قول ساخت اولین مدرسه را در شهرستان شهربابک از رئیس ستاد اجرای فرمان امام می‌گیریم.

در ادامه افتتاح دارالقرآن شهرستان شهربابک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان و افتتاح گلخانه سبزی صیفی ۴ نفر به صورت مستقیم و ۶ نفر به صورت غیر مستقیم با اعتباری بالغ بر ۱۷۵۰۰ میلیون ریال با برداشت۲۰ کیلو گرم در هر متر مربع انجام شد.

افتتاح پروژه بازسازی قنات رکن آباد که بر اثر سیل مرداد ماه اخیر به طور کامل تخریب شده بود و با هزینه معادل ۳۰۵۰ میلیون ریال بازسازی شده است و این طرح به نمایندگی از ۲۶۲ رشته قنوات بازسازی شده با اعتباری بالغ بر ۲۲۵۰۰۰ میلیون ریال با حمایت مجتمع مس شهربابک در دهه‌ فجر افتتاح شد.

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.