عامل مرگ ناپدری در فراهان دستگیر شد

ناپدری پس از درگیری با مرد جوان راهی بیمارستان شد و بعد از چند روز فوت کرد.

مرد جوانی که در گیری اش با ناپدری در شهرستان فراهان موجب مجروح شدن ناپدری و فوت او در بیمارستان شد توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ سعید حسنی فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در تشریح جزئیات این خبر گفت: طی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های ۱۱۰، مبنی بر فوت مشکوک مردی ۶۲ ساله در بیمارستان شهید خسروانی فراهان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی پلیس آگاهی این شهرستان آغاز شد.

سرهنگ حسنی افزود: پس از آنکه در بررسی اولیه پلیس فراهان در بیمارستان، آثار کبودی و جراحات در بدن مقتول مشاهد شد، تحقیات تکمیلی از خانواده مقتول در این زمینه آغاز شد.

او اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی از همسر و فرزند خوانده مقتول و اظهارات ضد و نقیض آنها، از سوی کارگاهان پلیس، پسر خوانده مقتول پس از هماهنگی با دستگاه قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان بیان کرد: پسر خوانده مقتول که در مراحل ابتدایی بازجویی‌های پلیسی، منکر هرگونه قتلی بود، با مشاهده ادله 'مستندات و شواهد قانونی پلیس، در نهایت به قتل پدر خوانده اش اعتراف و بیان کرد که در روز حادثه به دلیل اختلافات خانوادگی و مالی مادرم با ناپدری ام، با او درگیر شده و بر اثر ضربات چاقو او را مجروح کردم که پس از گذشت چند روز وی بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرده است.

او در پایان با تأکید بر استفاده شهروندان از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان پلیس به منظور حل مشکلات خانوادگی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.