نماینده مجلس:

انقلاب اسلامی الگویی برای ملت‌های آزادی‌خواه است

سلیمی گفت: ۲۲ بهمن نشان داد ظلم و سیاهی پایدار نیست و بر این اساس انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماد و الگویی برای ملت‌های آزادی خواه مبدل شد.

اصغر سلیمی در رابطه با فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ظلم ستیزی و حق طلبی مردم ایران با محوریت رهبر کبیر انقلاب موجب شد استکبار شکست بخورد و ایران اسلامی به استقلال و آزادی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه حکومت پهلوی همواره سیاست‌های غربی‌ها خصوصا آمریکایی را اجرایی می‌کرد، اظهار کرد: در واقع آن دوران مردم در سیاستگذاری‌ها دخالتی نداشتند و شاهد اعمال دسیسه‌های کاخ سفید بر علیه شان بودند.

وی با بیان اینکه باور‌های دینی مردم ایران اجازه نداد حکومت استبدادی پهلوی پایدار بماند لذا یوم الله ۲۲ بهمن در تاریخ ماندگار شد، ادامه داد: به عبارتی در این روز تاریخی همه افکار عمومی دنیا دریافت که ظلم و سیاهی پایدار نیست و بر این اساس انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماد و الگویی برای ملت‌های آزادی خواه مبدل شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه گذر از چهار دهه از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد مسیر پیشرفت کشور درست بوده و این مهم با پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی محقق شده است، افزود: در واقع طی سالیان مختلف شاهد فتنه افکنی‌های مستکبران بوده ایم، اما با بصیرت و آگاهی مردم همواره این دسیسه‌ها خنثی شده اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب باید به درخواست و دغدغه‌های مردمی توجه جدی تری صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: در واقع انقلاب اسلامی به دست مردم محقق شد لذا باید به مولفه مردم محوری توجه دوچندان بشود تا شاهد رشد و پیشرفت میهن اسلامی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار