رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

آمریکا می‌خواست غرب آسیا را به ۱۵ کشور تجزیه کند

حجت‌الاسلام و المسملین علی سعیدی گفت: آمریکا می‌خواست غرب آسیا را به ۱۵ کشور تجزیه کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در جشن دهه فجر در سپاه کربلا مازندران گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند منطقه غرب آسیا را به ۱۵ کشور تجزیه کنند، اما جبهه مقاومت اجازه پیاده کردن این نقشه را نداد.

او با بیان اینکه ایران قدرت آمریکا را در منطقه با چالش مواجه کرده است، افزود: در سند امنیت ملی آمریکا پیشرفت ایران برای آن‌ها خطرناک توصیف شده است برای همین دست به توطئه می‌زنند

حجت‌الاسلام و المسملین سعیدی ادامه داد: اغتشاشات اخیر در کشور برنامه ریزی شده بود و دشمن در این فتنه جدید ترکیبی از جنگ نیمه سخت، شناختی، سایبری، دیپلماسی، امنیتی، اطلاعاتی و فرهنگی را علیه نظام بکار برد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا تجزیه ایران را یکی از اهداف آمریکایی‌ها در طرح براندازی اعلام کرد و گفت:دشمنان از هر روشی به ویژه استفاده از فضای مجازی بر علیه ایران به کار گرفتند.

او افزود: هدایت‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب، همراهی نکردن مردم و جدا کردن صف خود از صف اغتشاش گران و برهم زنندگان امنیت از مهم‌ترین عوامل شکست دشمنان در طرح براندازی و تجزیه ایران بود.

حجت‌الاسلام و المسملین سعیدی ادامه داد: مردم مخالف تجزیه طلبی هستند ایران یکپارچه به همراه امنیت و آرامش را میخواهند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: مجموعه دانشگاهی و تحقیقاتی کشور در مقابل جنگ ترکیبی دشمن فرصتی برای ایجاد یک جهاد ترکیبی با مبنای دینی برنامه ریزی کردند.

حجت‌الاسلام و المسملین سعیدی انسجام ملی، قدرت منطقه‌ای و قدرت انرژی را سه مولفه قدرت ایران دانست و افزود: دشمن ازمولفه‌های قدرت ایران احساس ترس کرده و این در سند امنیت ملی آمریکا نیز اشاره شده است

او ادامه داد: آمریکایی‌ها از دولت جدید که بر سرکار آمده، احساس خطر کرده و اعتراف کردند دولت جدید، برای پیشرفت کشور نه به قدرت اروپاییان بلکه به توان داخلی و ظرفیت‌های منطقه‌ای تکیه می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار